برگی از یک نوشته

نحوه شکایت از عملکرد ادارات ثبت اسناد

نحوه شکایت از عملکرد ادارات ثبت اسناد مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی از ثبت الکترونیک شکایات مردمی از طریق اتصال به درگاه ثبت من در پرتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد. به گزارش گروه وکلای بازرگان، یزدان خسروی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک […]

اشتراک گذاری
16 بهمن 1402
463 بازدید
کد مطلب : 245

نحوه شکایت از عملکرد ادارات ثبت اسناد

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی از ثبت الکترونیک شکایات مردمی از طریق اتصال به درگاه ثبت من در پرتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد.

به گزارش گروه وکلای بازرگان، یزدان خسروی مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:
همزمان با فرا رسیدن دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای تکریم مراجعین، امکان ثبت شکایات مردمی به صورت الکترونیک بر روی پورتال سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از طریق درگاه ثبت من در سراسر کشور فراهم شده است.

وی افزود: سامانه ثبت من پیش از این برای تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری مراجعان راه اندازی شده بود و از این پس مراجعان می‌توانند شکایات خود را از نحوه عملکرد ادارات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق به صورت الکترونیک ثبت کرده و از طریق همین سامانه پاسخ لازم را دریافت کنند.

خسروی در ادامه گفت: ثبت شکایات الکترونیکی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و در راستای ارتقای خدمات دولت الکترونیک و هوشمندسازی فرایندهای ثبتی، تسریع و سرعت بخشی به امور و ارائه خدمات غیرحضوری به مراجعان اجرا شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان ثبت افزود: شاکیان برای استفاده از این سامانه می‌توانند به آدرس my.ssaa.ir مراجعه و پس از ثبت نام و اخذ کد کاربری و ورود، گزینه ثبت شکایت را انتخاب و شکایت خود را درج و پیگیری کنند.

خسروی خاطر نشان کرد: شکایات واصله، عملکرد استان‌ها و نحوه رسیدگی به شکایات از طریق سامانه مذکور، رصد و پایش خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *